środa, 12 sierpnia 2015

Epilog??

Cóż chciałem tylko powiedzieć że z opka zostało 6-7 notek i to z epilogiem. Są możliwe 3 rodzaje zakończenia:

A) SYMBIOZA

B) DESTRUKCJA
C) DOMINACJA

zgadujcie na co padnie wybór i o co chodzi:D.... Nie bójcie się po tym opku nadejdzie coś wielkiego... To nie jest pożegnanie a koniec czegoś nie oznacza końca wszystkiego. A teraz mały dodatek słowa zajebistej piosenki:

"Bardzo chcesz być 
Dużo mieć 
Często jawę zamieniasz w sen 
Nie wolno Ci TAK 
Nie wolno Ci NIE 
Nie wolno myśleć tak jak chcesz 
Od dawna ten tekst 
Huczy do dziś 
Od dawna głowę rozsadza mi 
Nie wolno Ci TAK 
Nie wolno Ci NIE 
Niewiele w sumie zmieniło się 

Jeżeli od- tak 
Wydarzy się cud 
To warto blisko być niczym duch 
I może tak być 
Że właśnie to Ty 
Odkryjesz dziewiczy skrót na szczyt 

Zapytaj mnie o cel 
Zapytaj o sens 
Zapytaj mnie o cokolwiek chcesz 
Ważne co mam 
W sercu na dnie 
Naprawdę tylko to ważne jest 

Ref: 
Marzeń nigdy nie dość 
Tęsknot, pragnień nie dość, nie dość, nie dość 
Z oczu nie trać ich 
Nigdy nie gub ich 

Bardzo chcesz być 
Dużo mieć 
Często jawę zamieniasz w sen 
Nie wolno Ci TAK 
Nie wolno Ci NIE 
Od dawna huczy mi ten sam tekst 

Zapytaj mnie o cel 
Zapytaj o sens 
Zapytaj mnie o cokolwiek chcesz 
Ważne co mam 
W sercu na dnie 
Naprawdę tylko to ważne jest 

Ref :
Marzeń nigdy nie dość 
Tęsknot, pragnień nie dość, nie dość, nie dość 
Z oczu nie trać ich 
Nigdy nie gub ich 

Zapytaj mnie o cel, o sens 
Zapytaj o cel 
Znalazłeś cel 
Ujrzałeś sens 
Ważne co na serca dnie" 

Szymon wydra feat Carpe diem - Marzeń nigdy dość piosenka idealnie pasuje do Naruto :D

2 komentarze:

  1. Wybieram podpunkt B, czyli destrukcja. Nie lubię niedomówień, a destrukcja mi mega odpowiada.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię demolkę więc B, czyli destrukcję liczę na duże ilości krwi i flagów
    Pozdrawiam
    Naruko :*

    OdpowiedzUsuń